Asistente de Marca
Mondelēz International
Caracas, Venezuela
hace 9 horas

Job Description

Are You Ready to Make It Happen at Mondelēz International?

Join our Mission to Lead the Future of Snacking. Make It With Pride.

Collaborating with cross-functional global and regional teams, you implement brand strategy that is aligned with our brand vision to drive sustainable growth and to deliver business objectives.

You also support profit and loss management and future business development plans and objectives, including new product development and platform opportunities

How you will contribute

You will work with others to execute the brand strategy for designated brands, develop product and packaging initiatives, implement pricing strategies, and plan and execute integrated marketing communication and media plans.

You will also provide recommendations for integrated commercial plans and provide input and support in the development and execution of marketing plans to ensure they meet revenue, profit targets, sharing objectives and monitoring performance.

Based on your strong understanding of consumer insights, brand strategy and positioning, you ill help develop integrated marketing communications and 360 degree campaigns.

What you will bring

A desire to drive your future and accelerate your career and the following experience and knowledge :

  • Delivering results
  • Marketing preferably in the fast-moving consumer goods sector
  • Our brands and business with a clear understanding of our consumers
  • Delivering results autonomously and influencing stakeholders
  • Analytical skills and a creative mindset a balance of commercial and strategic acumen
  • Presenting a story in an inspiring and convincing manner
  • Project management from design to completion with an action orientation
  • Objetivo de la Posición :

    El puesto de Asistente de Marca (ABM) tiene como principales responsabilidades :

    1. Proponer, coordinar, controlar, ejecutar y hacer seguimiento a los planes de mercadeo para la / s marca / s a las que asiste

    2. Lograr objetivos financieros propuestos para la marca

    Requisitos :

  • Experiencia mínima de 3 años en el área de Mercadeo o áreas a fines.
  • Lic. Administración, Ingeniería o carrera a fin
  • Inglés Nivel Avanzado
  • Principales Responsabilidades :

  • Coordinar, ejecutar y hacer seguimiento de los planes de mercadeo para la marca.
  • Coordinar, ejecutar y hacer seguimiento a las iniciativas que sustenten el valor de la marca, proponiendo recomendaciones, planes de acción y planes de mercadeo para todos los puntos de contacto con el consumidor.
  • Controlar, ejecutar y hacer seguimiento del presupuesto.
  • Hacer reportes mensuales de seguimiento de desempeño de la marca, así como de los programas de mercadeo implantados.
  • Coordinar con las agencias de la publicidad y medios para desarrollar e implementar los programas de mercadeo.
  • No Relocation support available

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