Call Center
Outsource SA
Camaguán, Venezuela
hace 9 días
source : Mipleo

Descripción

  • Categoría : Comercial / Ventas / Atención al Cliente
  • Subcategoría Callcenter
  • Tipo de Contrato : Contrato por tiempo indefinido
  • Cantidad de Vacantes : 1
  • Educación Mínima : Bachillerato / Educación Media
  • Años de Experiencia : 1
  • Idiomas : Inglés
  • Disponibilidad de viajar : No
  • Disponibilidad de cambio de residencia : No
  • We're searching for a dedicated, supportive Call Center Supervisor who can coach and motivate call center representatives as they take calls from clients.

    Requirements :

    Proficiency with technology, especially computers, software applications, and phone systems.

    Exceptional verbal and written communication skills.

    Strong understanding of company products, policies, and services.

    Ability to coach, train, and motivate employees and evaluate their performance.

    Excellent problem solving, leadership, and customer service skills.

    Call center, customer service, or supervisory experience (It's a plus)

    This is a work from home position, all you need in order to work with us are a proper pair of headsets, a computer, good internet connection, be available to work full-

    time and be flexible with the schedules.

    Inscribirse
    Añadir a los favoritos
    Elimnar de mis favoritos
    Inscribirse
    Mi Correo Electrónico
    Al hacer clic en la opción "Continuar", acepto que neuvoo recolecte y procese mis datos de conformidad con lo establecido en su Política de privacidad . Tengo derecho a darme de baja o retirar mi autorización en cualquier momento.
    Continuar
    Formulario de postulación